יותר ויותר ארגונים מבינים את הצורך בפונקציית PMO אשר תהיה מרכז הידע והשליטה על הפרויקטים הארגוניים. בין משימות ה-PMO: אינטגרציה בין פרויקטים, תכנון ובקרת לו"ז, ניהול משאבים ותקציב, ניהול סיכונים, הכנת דוחות סטאטוס והגדרת מתודולוגיות. בין אם למשימה אד-הוק או לתמיכת PMO מתמשכת, אנחנו בעלי הידע לביצוע המשימה !
שירותי PMO
מה זה PMO?
Project Management Office או משרד לניהול פרויקטים, הוא יחידה ארגונית, שתפקידה לתכנן, לעקוב ולבקר אחרי הפרויקטים הארגוניים, לתאם ולבצע אינטגרציה בין כל תכניות הפרויקטים בארגון, להיות מרכז ידע וסמכות מקצועית וכל זאת על מנת לשפר את יכולות וביצועי ניהול הפרויקטים בארגון.
מה אנחנו מציעים?
למי אנחנו מספקים שירותים?
אנחנו יודעים מה נדרש מ-PMO איכותי ונבצע עבורכם את תהליך הגיוס לבחירת המתאימים ביותר!
השמת PMO
מתן שירותים של אנשי PMO מוכשרים
בניית לוחות זמנים לפרויקטים מורכבים
בניית לוח זמנים בסיסי לאישור המזמין
בניית תכנית עבודה שנתית
תכנון ובקרת פרויקטים
ניהול לוחות זמנים וניהול משאבים
ניהול סיכונים וניהול תקציב
ביצוע הדרכות ממוקדות
בנייה ותחזוקה של דוחות ו-DASHBOARDS
שירותי PMO מנוהלים
הגדרת הייעוד
קביעת סוג מודל ה-PMO
הגדרת תחומי אחריות ויעדים
הגדרת מתודולוגיות עבודה
הכשרת אנשי הצוות באופן מלא
ליווי ותמיכה לאחר סיום הפרויקט
הקמת משרד PMO


