יותר ויותר ארגונים מבינים את הצורך בפונקציית PMO אשר תהיה מרכז הידע והשליטה על הפרויקטים הארגוניים. בין משימות ה-PMO: אינטגרציה בין פרויקטים, תכנון ובקרת לו"ז, ניהול משאבים ותקציב, ניהול סיכונים, הכנת דוחות סטאטוס והגדרת מתודולוגיות. בין אם למשימה אד-הוק או לתמיכת PMO מתמשכת, אנחנו בעלי הידע לביצוע המשימה !

שירותי PMO

מה זה PMO?

Project Management Office או משרד לניהול פרויקטים, הוא יחידה ארגונית, שתפקידה לתכנן, לעקוב ולבקר אחרי הפרויקטים הארגוניים, לתאם ולבצע אינטגרציה בין כל תכניות הפרויקטים בארגון, להיות מרכז ידע וסמכות מקצועית וכל זאת על מנת לשפר את יכולות וביצועי ניהול הפרויקטים בארגון.

 

מה אנחנו מציעים?

 

למי אנחנו מספקים שירותים?

אנחנו יודעים מה נדרש מ-PMO איכותי ונבצע עבורכם את תהליך הגיוס לבחירת המתאימים ביותר!

השמת PMO

מתן שירותים של אנשי PMO מוכשרים

בניית לוחות זמנים לפרויקטים מורכבים

בניית לוח זמנים בסיסי לאישור המזמין

בניית תכנית עבודה שנתית

תכנון ובקרת פרויקטים
ניהול לוחות זמנים וניהול משאבים

ניהול סיכונים וניהול תקציב

ביצוע הדרכות ממוקדות

בנייה ותחזוקה של דוחות ו-DASHBOARDS

שירותי PMO מנוהלים

הגדרת הייעוד

קביעת סוג מודל ה-PMO

הגדרת תחומי אחריות ויעדים

הגדרת מתודולוגיות עבודה

הכשרת אנשי הצוות באופן מלא

ליווי ותמיכה לאחר סיום הפרויקט
 

הקמת משרד PMO

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now